Hund-ägare: Plocka upp efter er!

Tvi och ve för alla ägare av hundar som låter sina lortiga hår-bollar bajsa okontrollerat på vanligt folks egendom! Det är väl inte för mycket begärt att ni plockar upp efter hunden? Jag har nu i flera dagar runt kl. 17.15, från mitt köks-fönster, noterat ett, förmodligen arbets-löst, medel-ålders fruntimmer med en sträv-hårig tax, som låter den lille gynnaren använda allmänningen utanför vårt hus som toalett. Jag har tipsat polisen om förestående ned-skräpning och hoppas att de ämnar göra något åt saken. Ned-skräpning på detta sätt är inte bara osnyggt - tänk t.ex. på alla barn som leker på allmänningen och den smitto- och halkrisk de utsätts för när de exponeras för detta!

Kommentarer
Postat av: Gunnar Odensson

Jag rådde länge min fru att göra sig av med sina innan jag fann lösningen att göra mig av med frun.

2008-11-10 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0