Bank-kris


Det här med bank-krisen gör mig upprörd. Förr i världen kunde man minsann lita på bankerna. Och personalen var stiligt klädda och såg hela och välvårdade ut. Nuförtiden är det någon "tonåring" med hudproblem och trasiga byxor som behandlar ens transaktioner med trumpen min. Och varje gång jag hämtar ut pensionen får jag en folder om "INTERNET-BANKEN". Kan de inte förstå att det är just detta som orsakat nuvarande finansiella kris? Allt detta baltande med siffror och summor på en data-skärm istället för reda pengar? Miljardtals kronor som aldrig någonsin materialiseras. Det är klart att folk tappar konceptena! Nä, bort med eländet och fram för reda pengar. Först då förstår man deras riktiga värde! Hellre en hundring i madrassen än på internet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0