Tack Sverker!

Det var intressant att se går-dagens resumé över de 23 första åren av SVT:s eminenta konsument-program PLUS. Programmet har blivit synonymt med den drivne program-ledaren Sverker Olofsson, som har gjort ett eminent jobb genom åren och ställt såväl stor-företagen som rena svindlare och humbug-artister mot väggen.

Sverker Olofsson vid sop-tunnan

Det är svårt att se vem som skulle kunna fylla hans skor, nu när det är dags för hans pensionering. Peronligen skulle jag vilja se Carl-Ingemar Perstad tillbaka i rutan, men han hamnade visst i kylan p.g.a. o-egentligheter kring Trafik-Magasinets budget. Jag har dock svårt att tro att denne man, med sin något mjukare fram-toning, men med o-sviklig fokus och grundlig-het, skulle kunna vara att klandra för detta.
//S-O

Kommentarer
Postat av: Ludvig Emanuel Gottfridsson

Undra om icke Carl-Ingemar Perstad kunna vara en "sådan där"? Du skriva ju om hans mjukare fram-toning, och så karl-aktig kunna jag icke säga, att jag tycka, att an är. Dess-utom ha han ju ett s.k. "snäll-skägg", vilket är en säker tingeling-varning. Jag tro icke det är bra, att ha dessa sned-seglare i tele-visionen, där de kunna smyga in sitt bud-skap här och där, och vilse-leda massorne.

2010-06-16 @ 11:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0